Mengapa Transfer Factor? Saya Ambil Vitamin saya

Mengapa Transfer Factor? Saya Ambil Vitamin saya

Transfer Factor molekul Dan Sistem Imun

Transfer factor adalah molekul kecil yang terdapat dalam kolostrum yang menyediakan "pengetahuan imun" daripada sistem imun ibu kepada bayinya digunakan dalam mengiktiraf dan memerangi ancaman luar. Dengan memindahkan maklumat dari satu sel ke sel, transfer factor bertindak sebagai "guru" kepada sel-sel baru, memastikan sistem imun yang kuat mampu hidup, walaupun berkembang maju, dalam persekitaran yang baru. Terdapat lebih daripada 3,000 kertas kerja yang diterbitkan dan 50 tahun penyelidikan mengenai pelbagai bentuk dan sumber transfer factor. Molekul ini telah pertama kali ditemui pada lewat 40-an oleh Dr H. Sherwood Lawrence. "Setiap hari kita berhadapan dengan ancaman daripada persekitaran mikroskopik kami. Apa yang anda tidak boleh lihat boleh mencederakan anda!" Keunikan transfer factor adalah bahawa ia bukan sahaja menyokong, tetapi juga mendidik sistem imun kita dengan cara yang tidak ada makanan tambahan lain boleh "

William Hennen, Ph.D

Seterusnya adalah dari MD yang menyedari akan nilai faktor pemindahan:

Dr. Rob Robertson, MD - "Saya percaya Transfer Factor adalah, tanpa ragu-ragu, penemuan terbesar abad dalam menyokong dan modulasi sistem imun saya percaya sistem imun yang lebih kukuh akan menjadi cara utama untuk kekal baik pada masa depan.. Nutrien ini boleh memberi kesan kepada sistem imun seperti apa-apa lagi yang boleh. Saya benar-benar percaya semua orang perlu mengambil produk ini. Tiada produk lain dalam bahan pemakanan, atau ubat, yang mempunyai jenis ini kuasa dan keupayaan untuk memberi kesan kepada sistem imun kita. Dengan peningkatan virus pembunuh, kuman bermutasi, kuman super-tahan, dan pencemaran makanan, hanya harapan dan pertahanan kita, mesti berada dalam sistem imun kita sendiri. "

Dr Robertson menerima ijazah perubatan dari University of Louisville Sekolah Perubatan pada tahun 1974. Beliau berkhidmat sebagai Pengarah Perkhidmatan Kecemasan di Hospital Baptist Barat di Paducah, KY.

Yang benar-benar perlu menjawab soalan mengenai sama ada atau tidak anda perlu mengambil faktor pemindahan. Tetapi untuk pergi ke atas semua orang-orang yang perlu mengambil ia: ANAK; semua kanak-kanak perlu mengambil Transfer Factor kerana mereka sedang membina sistem imun mereka kerana mereka membangunkan tubuh mereka. Ada orang-orang yang merasakan kanak-kanak patut vaksin semua penyakit, dan orang-orang yang tidak beriman kepada prosedur ini adalah satu yang asli atau yang sihat dan lebih suka anak-anak mereka tidak mengambil vaksin. Artikel ini bukan untuk membincangkan aspek penjagaan kesihatan tetapi untuk hanya membawa kesedaran menggunakan faktor pemindahan dalam mana-mana kes.

Bagi mereka yang tidak diberi vaksin, makanan tambahan ini akan membantu meningkatkan sistem imun bagi membantu secara semula jadi tubuh dengan pertempuran dengan alam sekitar. Bagi mereka yang yang tidak mempunyai vaksin, ini juga boleh membantu dalam menangani kesan-kesan toksik yang mungkin datang daripada prosedur itu. Sama ada cara, ini adalah cara yang selamat dan semula jadi untuk membantu melindungi anak-anak anda dan membantu mereka untuk mempunyai sistem imun yang lebih kukuh. Ramai ibu bapa suka untuk meningkatkan dos apabila mereka tahu ada masa tekanan; seperti apabila anak-anak akan kembali ke sekolah dan ada pendedahan yang lebih besar, atau "musim selesema" atau apabila terdapat lebih debunga di udara dan kanak-kanak itu mungkin mempunyai kepekaan terhadap persekitaran mereka.

Bagi orang biasa, apa cara yang lebih baik untuk kekal sihat dan mencegah penyakit daripada membina sistem imun anda. Setiap hari mengambil makanan tambahan ini boleh membantu melakukan hal itu. Lalu ada masa tekanan atau apabila kita telah terdedah dan berlari ke bawah atau anda baru sahaja menjadi begitu letih bahawa anda mendapati diri anda mendapat selsema atau badan anda berasa sedikit demam. Ini mungkin masa yang baik untuk lebih meningkatkan pengambilan booster imun anda. Terdapat ramai orang yang mendapati mereka mengatasi kegusaran syarat kecil yang berbeza dengan melakukan hal itu.

Lalu ada orang-orang yang mempunyai penyakit yang serius dan mereka yang berjuang untuk hidup mereka. MDS memberikan mereka ubat-ubatan yang lebih dan lebih kuat yang membantu "membunuh" jangkitan atau menukar gejala dan bersama-sama dengan ini menyebabkan kesan sampingan yang kadang-kadang lebih teruk bahawa keadaan asal. Tetapi perkara yang baik mengenai Transfer Factor adalah bahawa ia adalah produk semulajadi. Mereka yang mungkin mengikut saranan doktor dan mengambil ubat-ubatan kuat, kemoterapi, atau protokol yang merosakkan mungkin mengatasi kesan-kesan sampingan yang lebih baik dengan sistem imun yang lebih kuat. Kebanyakan MDS tidak tahu apa-apa mengenai Transfer Factor kerana ia tidak dijual oleh syarikat-syarikat dadah mereka, oleh itu dalam fikiran sempit mereka tidak boleh melakukan apa-apa yang baik. Tetapi ini adalah di mana pesakit perlu campur tangan dan membantu diri mereka sendiri. Jangan biarkan kejahilan doktor anda menghadkan manfaat yang anda boleh dapati dari produk semula jadi.

Adalah menyedihkan apabila anda memikirkan seseorang yang sedang berjuang untuk hidup mereka dan mereka akhirnya tidak mati akibat penyakit seperti kanser, tetapi dari jangkitan atau penyakit sekunder yang disebabkan oleh kelemahan tubuh daripada semua rawatan untuk "membunuh kanser ", atau penyakit serius yang lain. Adakah ia tidak lebih masuk akal untuk "membina badan"?

Kemudian ada orang tua yang mengambil ubat terlalu banyak untuk setiap gejala kecil yang boleh didapati dan pada usia yang lebih tua terdapat banyak kesakitan, dan salah degupan jantung, boleh tersumbat sedikit di sini atau di sana, kerana badan mula rosak. Mungkin ada beberapa keperluan untuk ubat-ubatan, tetapi secara umumnya banyak yang kurang daripada yang mereka ambil. Mereka adalah sebuah kilang kimia berjalan dan ramai daripada mereka melakukan lebih banyak mudarat kepada orang yang fasik dan buah pinggang daripada manfaat perubahan gejala yang ditawarkan oleh dadah mereka. Dengan mengambil Transfer Factor membantu untuk membina semula beberapa imuniti yang hilang yang datang dengan penuaan. Tiada apa yang boleh menjadi lebih berharga kepada orang yang lebih tua daripada bantuan ini.

Terdapat satu kumpulan yang tidak boleh mengambil Transfer Factor kerana mereka perlu menekan sistem imun mereka dan itu adalah orang-orang yang mempunyai pemindahan organ di dalam badan mereka. Ini adalah tisu asing yang badan akan menolak kerana ia tidak diiktiraf. Inilah sebabnya mengapa mereka yang mempunyai pemindahan mempunyai akan mengambil "ubat penahan imun seluruh kehidupan mereka.

Anda boleh mengambil vitamin, atau minum Noni Jiuce atau Mona Vie atau lain-lain yang terkini di dalam produk yang akan memberi anda ubat ajaib. Semua ini mempunyai nilai dan ini bukan untuk menggalakkan anda mengambil Vitamin C atau anda Co-Q10 atau mana-mana produk lain yang anda rasa adalah memberi manfaat kepada anda, tetapi tidak ada yang seperti Transfer Factor dan tiada apa yang membina imuniti dan juga produk ini satu . Lihatlah fakta dan melihat penyelidikan dan anda akan melihat bagaimana bermanfaat ini adalah untuk kesihatan anda.

The CHER Yayasan yang membawa anda maklumat ini adalah sebuah badan amal awam khusus untuk mendidik masyarakat mengenai kesihatan semulajadi dan untuk membantu orang ramai menyedari perkara-perkara yang akan membantu mereka dalam menjalani kehidupan yang lebih panjang dan sihat. Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut melalui laman web Yayasan.

jika anda ingin mencari artikel lebih berkaitan, sila pergi ke http://www.cher4life.com.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar