Pad ketiak Sweat - Penetapan Masalah Atau Masking Masalah?

Pad ketiak Sweat - Penetapan Masalah Atau Masking Masalah?

Jika anda telah mengalami peluh ketiak berlebihan, anda mungkin telah mencuba pelbagai ubat-ubatan untuk menangani isu tersebut kerana bau dan rasa basah adalah menjengkelkan dan memalukan.

Salah satu cadangan adalah untuk keluar dan mendapatkan pad peluh ketiak. Saya telah mencuba dalam diri saya pada nice baju pakaian putih ada yang datang dibina ke dalam baju. Ia adalah perlu untuk menghalang peluh pada putih baju dan pakaian baju kerana saya tidak mahu sesiapa melihat melalui dan tidak mahu berurusan dengan orang-orang jenis kotoran pada kain lebih bagus.

Bagaimana ini pad peluh memegang sehingga?

Dengan kaos yang pad diri mereka lakukan menyerap sebahagian besar daripada rasa basah, tetapi tidak melindungi bau sejak itu semua masih dalam kaos dan pad.

Setakat yang haba tambahan adalah berkenaan, ia berasa lebih seperti memakai dua strategi yang kaos supaya peluh yang tidak akan datang melalui tetapi masih sangat panas.

Akhirnya ia tidak selesa panas dan melekit. Jika anda bukan seorang sweater berlebihan, pad ini mungkin membantu untuk peluh cahaya untuk sumbu dari beberapa titik kelembapan. Tetapi bagi mereka yang mengalami masalah berpeluh mereka tidak benar-benar membantu sama sekali.

Sekarang baju pakaian lakukan tinggal yang lebih bersih yang banyak bonus, tetapi ia bukan penyelesaian yang lengkap. Satu penyelesaian yang lengkap dalam produk yang akan topeng rasa basah dan bau. Tetapi penyelesaian sejati akan menangani masalah berpeluh yang berlebihan supaya ejen-ejen pelekat terhadap rasa basah dan bau tidak lagi perlu dipertimbangkan sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar