Pilihan Natural Health - Terokai Rahsia Homeopati

Pilihan Natural Health - Terokai Rahsia Homeopati

Apabila anda berhadapan dengan banyak pilihan kesihatan semula jadi, ia boleh menjadi sedikit membingungkan. Mana yang terbaik, yang mana satu anda perlu memilih?

Tidak ada 'terbaik'. Ia lebih kepada apa yang paling sesuai untuk anda pada masa ini. Dan yang akan berubah apabila anda belajar dan berkembang.

Belajar mengenai, berkata, herba mungkin sesuai dengan anda dengan baik pada masa ini. Apa sahaja yang anda belajar tentang, akan cenderung untuk membawa anda pada pilihan seterusnya.

Walau bagaimanapun, ia boleh menjadi sukar untuk mengalahkan kesan kombinasi, semula jadi, diet yang baik sihat dan homeopati.

Homeopathy menjadi salah satu pilihan kesihatan semula jadi yang paling banyak digunakan, bukan sahaja kerana ia begitu berkesan (kedua-dua kos dan dalam penyembuhan), tetapi juga kerana ia begitu fleksibel.

Oleh fleksibel, maksud saya terdapat dua pendekatan yang berbeza yang boleh digunakan. Anda boleh belajar untuk menggunakan rumah bersama menetapkan ubat-ubatan di rumah. Dan anda boleh menggunakan perkhidmatan sebuah homeopati profesional untuk mereka yang serius, kronik, penyakit yang rumit atau degil, yang memerlukan kemahiran untuk membongkar.

Beberapa pakar homeopati adalah 24/7, sehingga memiliki kit dengan tangan boleh mengisi jurang itu dan juga menjimatkan banyak masa, bimbang dan wang. Sebagai contoh, bayangkan anak anda bangun di tengah-tengah malam, menjerit kesakitan dari jangkitan telinga. A melihat cepat pada arahan kit anda, diikuti dengan dos ubat yang disyorkan, dan menjerit bertukar kepada menangis.

Satu lagi dos dan dia berhenti menangis. Satu dos ketiga dan dia tidur semula.

Atau bayangkan anjing anda mendapat dilanggar oleh sebuah kereta dan berbohong pendarahan di kaki lima. Anda tahu anda hanya boleh mempunyai beberapa minit berharga untuk membantu beliau. Anda melontarkan untuk kit anda dan mula dos dia setiap atau dua minit. Anda mula melihat tanda-tanda peningkatan; pernafasan cepat beliau memperlahankan rentak yang lebih santai, pendarahan melambatkan, ia membuka matanya dan memandang anda.

Selepas anda telah belajar bagaimana untuk menggunakan homeopati rumah menetapkan kit anda, anda akan tertanya-tanya bagaimana anda pernah berjaya tanpa ia.

Jangan pergi homeopati lalu ketika mencari melalui pilihan kesihatan semula jadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar